Universidades e instituciones colaboradoras de IES Consulting

Desde su fundación en el verano de 2005, IES Consulting ha colaborado con universidades, escuelas de hostelería y restauración, business school, centros de enseñanza técnica, fundaciones, instituciones de movilidad internacional y un sin fin de organismos que han hecho posible que miles y miles de estudiantes encuentren sus prácticas internacionales y disfruten de una experiencia de aprendizaje. A continuación, encontrarás algunas de esas organizaciones.

La Universidad Autónoma de Madrid (UAM) es una universidad pública española, ubicada en Madrid y fundada en 1968.
Trouver un logement étudiant
Youth Time magazine is released by the eponymous international youth organization with the aim of providing an alternative international discussion platform.
La UB és la principal universitat pública de Catalunya, la que té un nombre més gran d’estudiants i l’oferta formativa més àmplia i completa. A més, és el principal centre de recerca universitari de l’Estat i un dels més importants d’Europa, tant pel nombre de programes de recerca com per l’excel·lència assolida en aquest terreny.
Die TUM zählt zu den besten Uni­ver­si­täten Eu­ro­pas. Spitzen­leis­tungen in Forschung und Leh­re, In­ter­dis­zi­pli­na­ri­tät und Talent­för­derung zeich­nen sie aus. Da­zu kommen star­ke Allianzen mit Un­ter­neh­men und mit wissen­schaft­lichen Ein­richtungen auf der ganzen Welt. Die TUM ist ei­ne der drei ersten Ex­zel­lenz-Uni­ver­si­täten Deutsch­lands. In in­ter­nationalen und nationalen Rankings schnei­det sie re­gel­mä­ßig her­vor­ra­gend ab.
Trouver un logement étudiant
La Universitat Autònoma de Barcelona és una universitat pública catalana creada el 1968,[2] encara que l'origen del seu nom es remunta a la Segona República Espanyola, quan la Universitat de Barcelona, en virtut de la Constitució espanyola de 1931 i de l'Estatut de Núria del 1932, va canviar el seu nom pel d'Universitat Autònoma de Barcelona.